Exploded Views: t.b.v onderdelen
T-Maxx 3.3 (49077-3) Chassis Assembly Exploded View
T-Maxx 3.3 (49077-3) Driveshafts Assembly Exploded View
T-Maxx 3.3 (49077-3) Front Assembly Exploded View
T-Maxx 3.3 (49077-3) Rear Assembly Exploded View
T-Maxx 3.3 (49077-3) Transmission Assembly Exploded View
T-Maxx 3.3 Nitro 4WD Monster Truck Wit TQi docking editie & telemetrie
Nieuwe versie direct met de telemetrie sensoren gemonteerd in de auto en traxxas TQi docking base. U kunt nu direct gebruik maken van het aflezen van deze waardes
Het ultieme 4×4 Nitro Monster
4×4 monster truck plezier begint met T-Maxx. Wanneer T-Maxx gelanceerd werd in de scène ontstond een hele nieuwe wereld van mogelijkheden voor RC rijden. T-Maxx is uitgegroeid tot ’s werelds best verkochte Ready-To-Race ® nitro monster truck door te klimmen, springen en scheuren door het terrein dat anderen gewoon niet zou durven proberen. Hardcore nitro monster verpletterend alles en blijft zich ontwikkelen en dat doet T-Maxx. Sinds de introductie van de nieuwe T-Maxx 3.3. Deze brutale nieuwe Maxx speelt in op de oproep van een nieuwe styling, een hardere ruggengraat, en goddeloze, band-schroeiende prestaties. T-Maxx brengt het allemaal samen en opent een geheel nieuw niveau van monster potentieel. Ga sneller, hoger springen, en laat je creativiteit gaan voor het vinden van nieuwe vormen van martelende off-road prestaties. De nieuwe T-Maxx is sterker, groter, gemener en down-to earth door zijn monster kern.
Maxx-Sized Stance
De nieuwe T-Maxx 3.3 is de grootste Maxx ooit. Nieuwe, grote Maxx banden leveren enorme grip off-road en door 6,3 “grootte, voegen ze bodemvrijheid toe en trekken diepe sporen en het overwinnen grote keien (kijk maar eens naar de video’s!). In de stad nodigen, stedelijke obstakels zoals stoepranden en trappen uit voor een all-out Maxx aanval. Maxx banden komen vooraf gelijmd op 3.8 “Mirror-Chrome orkaan wielen. Traxxas ingenieurs zorgden bij de nieuwe T-Maxx 3.3 met een verlengde wielbasis (30 mm langer) voor maximale stabiliteit. T-Maxx is in staat om meer kracht op de grond zetten voor nog meer acceleratie en verbazingwekkende directionele controle. Er is niet bezuinigd als het gaat om het chassis. Deze is gevormd uit 4 mm dik 6061-T6 aluminium en vervolgens geanodiseerd in briljant blauw. Stevige nieuwe chassis braces en een geheel nieuwe skid-plate zorgen voor solide stijfheid en stevigheid.
Meer Power
De TRX 3.3 Racing Engine staat bekend om zijn brede, lineaire output die Extreme Horsepower beschikbaar en overal in het toerenbereik beschikbaar maakt. Sla op het gas bij elke snelheid en de T-Maxx maakt de grond eronder volledig flarden. Brutal bottom-end en een enorm koppel zorgen voor wiel staande lanceringen en opzwellende topsnelheden toto 45 mph/ 75 kmh! Het nieuwe extra grote dual-stage Traxxas luchtfilter geeft een verbeterde luchtstroom naar de TRX 3.3 Racing motor, om te ademen en geeft nog meer pk’s en koppel. Grotere filtercapaciteit levert ook consistente power tijdens lange sessies van rijden en tussen de onderhoudsintervallen. Aan de andere kant, de Resonator tweekamer-Maxx buis zorgt voor een gemiddelde maximum koppel stijging van 16% ten opzichte van de standaard Maxx pijp, en een stijging van 10% in de totale powe over het hele bereik. Volledige spiegelglas polijsten zorgt voor de final touch.
Krachtige nieuwe stuurgroep
De T-Maxx is groter, heeft grip vastere banden en de mogelijkheid om nog dieper off-road te gaan, en stuur autoriteit waarop u op kunt rekenen. De nieuwe T-Maxx 3.3 is uitgerust met het nieuwe bellcrank besturingssysteem met een geïntegreerde servo saver. Deze wordt aangedreven door een hoog koppel digitale servo met maar liefst 50% meer koppel dan een standaard hi-torque servo levert. Hij heeft de kracht om te sturen door sporen, diep zand en andere hoge belasting.
Revo-Spec aandrijflijn
Revo DNA combineert high-tech engineering met brute kracht. De nieuwe T-Maxx 3.3 richt zich op de essentiële prestatie dus is uitgerust met een forward-only, auto-shifting, met twee versnellingen. Het snelle-spinning, lage-massa ontwerp draagt ??bij aan de responsieve acceleratie en prestaties. Extra brede tandwielen en slim gebruik van stalen onderdelen werken samen voor de kracht die nodig is voor het gebruik van TRX 3.3 vermogen en koppel. Revo Spec centrum aandrijfassen tussen de transmissie en differentiëlen zijn over gedimensioneerd om de onvermijdelijke aandrijflijn klappen die optreden na sprongen en tijdens off-road rijden te verwerken.
Gesloten Differentiëlen
Revo -Spec gesloten differentiëlen worden gebruikt voor de krachtig toegenomen koppel handling en een lange levensduur. X-ringen houden de olie in en het vuil buiten voor vrijwel onderhoudsvrije werking. Je besteedt meer tijd aan rijden en praktisch geen tijd op de werkbank. Omdat de diffs volledig zijn afgesloten, kunnen ze afgestemd worden met andere olie viscositeiten om de beperkte slip werking aan te passen. Power naar de wielen, gesloten buitenste aandrijfassen houden het vuil buiten voor soepele, betrouwbare prestaties. Traxxas schuivende assen zijn bewezen taai en het superieure ontwerp zorgt voor een maximale vrijheid.
Verstelbare Wheelie Bar
De nieuwe T-Maxx 3.3 is uitgerust met de exclusieve verstelbare wheelie bar (patent aangevraagd). Met zo veel vermogen van de motor, is het een must have! De wheelie bar heeft 4-snap-in-aanpassing-functies die u in staat om te kiezen hoe extreem u wilt dat uw actie zijn. In de laagste stand, het houdt de voorkant van het T-Maxx naar beneden om te pronken met de ongelooflijke versnelling die mogelijk is met de TRX 3.3. Breng de wheelie bar in zijn volledige-up positie en wilde actie, samen met gigantische wheelies die imponeren zolang je blijft stampen de gashendel … zelfs in de tweede versnelling! De nieuwe T-Maxx 3.3 rijdt nog steeds sneller op zijn twee achterwielen dan de meeste andere trucks op de grond. Het is een geweldige kick te laten zien dat je rijvaardigheid hebt elke keer opnieuw en opnieuw. Het unieke ontwerp maakt het mogelijk om gemakkelijk verwijderd te worden in situaties waar je misschien geen extra controle wilt.
Traxxas TQi 2.4GHZ zender & ontvanger:
De Traxxas T-Maxx 3.3 is uitgerust met een zeer geavanceerde TQi zender. Het Traxxas TQi 2.4ghz systeem biedt je de mogelijkheid gebruik te maken van telemetrie sensoren zoals toerental/snelheid, temperatuur en voltage. De zender is direct uitgerust met een docking base hierdoor kunnen de waardes worden weergegeven op je Iphone of Ipod (niet inbegrepen). De TQi zender is volledig instelbaar! Je kunt bijvoorbeeld de stuur en gas eindpunten instellen (EPA), maar ook de stuur gevoeligheid (EXPO), gas gevoeligheid (EXPO), stuur percentage (Dual Rate), rem percentage (Dual Rate), en gas trim. Met de TQi 2.4GHz high output zenderset heb je een rijkwijdte van ongeveer 300 meter. Bij deze zender wordt er geen gebruikt gemaakt van kristallen en je hebt dus geen vaste frequentie. Je hoeft je geen zorgen meer te maken als je met meerdere personen tegelijk gaat rijden, hier zul je namelijk geen hinder van ondervinden.
Onderdelen
Wij hebben altijd ruim 5000 Traxxas onderdelen op voorraad tegen een betaalbare prijs. Deze Traxxas onderdelen kan men bestellen via de website en worden vaak binnen 24 uur verstuurd.
Specificaties:
– Ready-To-Race (Direct klaar om te gebruiken)
– Motor: TRX 3.3 Racing motor
– Kruiskoppeling cardanandrijving
– “Pivot Ball” ophanging
– Ultra Shocks schokdempers
– Met silicone olie gevulde differentiëlen
– Kogellagers met rubber afdichtingen
– Kogelgelagerde transmissie met slipkoppeling
– Lengte 539mm
– Breedte 417mm
– Hoogte 277mm
– Wielbasis: 335mm
Bekijk alle producten van Traxxas hier