JUMPSHOTS WORDEN FLUXED!
De Jumpshot SC FLUX is het Short Course Truck-lid van het nieuwste deel in de geweldige Jumpshot-dynastie! Fans zijn zo dol op deze RC-bashers dat we de V2-specificatie hebben genomen, deze hebben uitgerust met onze FLUX borstelloze kracht en deze meer dan ooit hebben versterkt!
We hebben het platform al een stap verder gebracht door de Jumpshot V2 sneller, sterker en gemener te maken – met gloednieuwe functies zoals geoptimaliseerde versnellingen, ideaal voor snelle acceleratie en hoge topsnelheden, en belangrijke duurzaamheidsverbeteringen, waaronder nieuwe aandrijflijnversnellingen, ophangingsonderdelen en servosaver!
Maar nu tillen we de zaken naar een heel ander niveau met de Jumpshot FLUX, waarbij het plezier een boost krijgt met een FLUX 3S-snelheidsregelaar en een borstelloze motor van 4000KV! Voeg gewoon een LiPo-pakket toe om krankzinnige stunts, wheelies op commando en waanzinnige snelheidsruns te ontgrendelen!!
Onder de carrosserie bevindt zich een TVP-ontwerp (Twin Vertical Plate) in Savage-stijl voor een superstijf chassis en een centraal uitgebalanceerd gewicht. Het modulaire ontwerp van het chassis zorgt voor eenvoudig onderhoud en duurzame crashbescherming voor alle elektronica. De accu is snel toegankelijk vanaf de onderkant van de truck, waardoor het vervangen van de accu’s extra snel gaat voor meer rijplezier! De Jumpshot SC FLUX is ook bijgewerkt met een gloednieuwe look die helder is en zeker de aandacht zal trekken in tuinen, onverharde wegen en skateparken over de hele wereld.
HOE SNELLER, HARDER, GEMEENER! ETHOS VAN DE JUMPSHOT V2 – NU MET TOEGEVOEGDE FLUX! BETEKENT DAT U VERSCHILLENDE NIEUWE ONDERDELEN EN UPDATES KRIJGT OM ERVOOR TE ZORGEN DAT DE JUMPSHOT SC UW EERSTE KEUZE IS ALS HET GAAT OM LEUKE EN SPANNENDE RC-ACTIE!
HPI FLUX-TECHNOLOGIE VOOR ULTRASNELLE SNELHEDEN
De Jumpshot FLUX is uitgerust met de geweldige FLUX MMH-4000-motor, beproefd en getest in ons assortiment auto’s op schaal 1/10. Dankzij de robuuste FLUX EMH-3S snelheidsregelaar kunt u uw keuze uit 2S of 3S LiPo-vermogen aansluiten.
HPI FLUX TOUGH: VAN BINNENBUITEN
Met de Jumpshot FLUX hebben we niet alleen de elektronica geüpgraded – we hebben de hele aandrijflijn versterkt omdat we weten tot wat voor ballistische actie de FLUX-kracht in staat is en hoeveel HPI-fans deze trucks graag op alle terreinen zullen laten knallen. !
NIEUWE MEANER-LEVERING!
De Jumpshot SC FLUX heeft een geheel nieuwe look
zal de aandacht van je vrienden trekken tijdens het lokale bashen
plek! Heldere en luide kleuren in een gloednieuwe short
cursus truckracer-schema, extra fel oranje
wielen en een enorm, hoog profiel voor elk terrein
banden dragen allemaal bij aan een look en stijl die dat doet
zal zeker de aandacht trekken!
JUMPSHOT FLUX – VOL MET FUNCTIES!
De Jumpshot FLUX-reeks zit boordevol functies waarmee u urenlang kunt blijven rijden! In het midden van het TVP-chassis in Savage-stijl is de radiobox beschermd tegen de elementen, en de besturing is niet alleen voorzien van een stevig direct-link stuursysteem, maar ook van een waterbestendige stuurservo voor extreme bescherming. Dankzij de krachtige 2WD-aandrijflijn op het achterwiel kun je de achterkant eruit trappen voor extreem plezier, zowel op de weg als daarbuiten! Nu werkt de geweldige FLUX MMH-4000-motor, beproefd en getest in ons assortiment auto’s op schaal 1/10, met de robuuste FLUX EMH-3S-snelheidsregelaar, zodat u eenvoudig uw 2S- of 3S LiPo kunt aansluiten om de Jumpshot een extra dimensie te geven. spannende krachtexplosie! Aan de achterkant zijn de nieuwe versterkte, extra duurzame versnellingen, het differentieel en de metalen motorsteun ondergebracht in een nieuwe beschermhoes en zijn ze sterker dan ooit, terwijl aan de voorkant de V2-servo-saver met sterkere bovenste ophangingsverbindingen ook de voorkant vormt. en besturing extra robuust om over ruig terrein te rijden!
Zoals bij alle HPI-auto’s en vrachtwagens zorgt een complete set kogellagers ervoor dat u het maximale uit elk accupakket kunt halen zonder dat u enig vermogen verliest van de borstelloze motor die aan de achterkant van het chassis is gemonteerd. Dit betekent dat je door elk type terrein kunt knallen, of het nu gras, modder, asfalt, grind of iets anders is!
GEMAKKELIJK TE RIJDEN!
De Jumpshot SC FLUX is supergemakkelijk te besturen en ermee vertrouwd te raken – het enige wat u hoeft te doen is de batterij van uw keuze aan te sluiten en vervolgens de radio en de auto aan te zetten. Het is zo makkelijk! Om de truck te besturen, pakt u eenvoudigweg de controller met uw linkerhand op, plaatst u uw linkerwijsvinger in het triggergebied en legt u vervolgens uw rechterhand op het stuur – het is net zo natuurlijk als het besturen van een echte auto! Draai aan het stuur om naar links en rechts te gaan en trek voorzichtig met uw linkerwijsvinger aan de trekker om vooruit te gaan. Om de Jumpshot SC FLUX te stoppen, duwt u voorzichtig met uw linker wijsvinger van u af. Om achteruit te gaan, laat u hem los en duwt u hem een ??tweede keer weg. Het duurt slechts enkele ogenblikken om aan deze eenvoudige bediening te wennen, en binnen de kortste keren zul je adembenemende sprongen en stunts in de lucht uitvoeren!
VOLLEDIGE AANPASSINGS- EN TUNINGPOTENTIEEL!
De Jumpshot SC FLUX rijdt en presteert fantastisch direct uit de doos, maar als je dat wilt, kun je gemakkelijk en snel een groot aantal instellingen aanpassen, net als een echte kortebaantruck! Aanpassingen zoals rijhoogte, schokhoek en meer zijn slechts een draai met uw vingers of een sleutel als u onder de motorkap wilt duiken – HPI maakt het gemakkelijk om uw eigen vrachtwagenmonteur EN -chauffeur voor korte cursussen te zijn! Complexere aanpassingen zoals camberinstellingen kunnen worden uitgevoerd met optionele onderdelen die u bij uw RC-hobbywinkel kunt verkrijgen.
GROTE ALL-TERRAIN BANDEN VOOR NON-STOP ACTIE!
De Jumpshot SC FLUX is op alles voorbereid, dankzij een set robuuste terreinbanden en wielen waarmee je hem overal mee naartoe kunt nemen! Pak overal terrein aan met echte rubberen banden die zijn ontworpen om vuil, gras, grind en nog veel meer aan te kunnen! Je kunt ook op nat wegdek rijden: dankzij de extra brede banden rol je over modder, sneeuw, maar ook over sprongen en obstakels die je in de weg staan! De banden zijn om extra coole, opvallende oranje wielen gewikkeld die er geweldig uitzien, of de Jumpshot SC FLUX nu op je plank staat of modder en rotsen omhoog schopt terwijl hij over een beekje vliegt.
GEBOUWD VOOR EXTREEM PLEZIER
De Jumpshot SC FLUX is net als de legendarische en bekroonde Savage gebouwd, met een TVP (Twin Vertical Plate) lichtgewicht aluminium chassis dat van voor naar achter loopt. Ingeklemd tussen de chassisplaten bevinden zich de accu- en elektronicaboxen, plus de stuurmodule en transmissie met de ophangingssteunen. Dit maakt de Jumpshot SC extra sterk en super duurzaam waardoor je urenlang plezier kunt hebben!
Met duurzame beschermplaten voor en achter, geribbelde accubakdeur
en Savage-stijl TVP (Twin Vertical Plate) lichtgewicht
aluminium chassis, de Jumpshot ST is gemaakt om alles mee te nemen wat je maar kunt
gooi ernaar! Stevige maar toch flexibele ophangingsonderdelen buigen wanneer de
vrachtwagen raakt iets hards, en de wielen zijn gemaakt van
slagvast nylon plastic materiaal, zodat ze niet splijten of
barsten onder druk. De Jumpshot ST is gemaakt om a
kloppen!
ECHTE OLIEGEVULDE SCHOKDEMPERS
De Jumpshot ST is uitgerust met oliegevulde schokbrekers met lange slag, net zoals je ziet op echte stadiontrucks! De buitenkant van elke schokdemper is voorzien van schroefdraad, zodat u de rijhoogte snel kunt aanpassen: laat de truck zakken voor actie op de weg en breng hem omhoog voor stunts in de lucht!
HD METALEN VERANDERING
We hebben alles in de Jumpshot FLUX-versnellingsbak versterkt met nieuwe metalen boven-, midden- en differentieeltransmissietandwielen – herzien tandprofiel voor verbeterde tandwieloverbrenging en lagere rolweerstand. Plus een metalen inzetstuk voor de motormontageplaat. Niet alleen dat, we hebben nu ook de tandwielafdekking volledig omsloten en een rubberen dop toegevoegd om toegang te krijgen tot de slipper clutch. De versnellingen zijn dus niet alleen sterker dan ooit, ze blijven ook vrij van al het vuil en puin dat de Jumpshot graag omhoog schiet!
STERK VERSNELLINGSVERSCHIL
In het metalen differentieel zie je het afgedichte, met olie gevulde tandwielontwerp met 4 kegels, dat gebruikmaakt van de interne tandwielen die we hebben geprobeerd en getest in de Savage XS-, RS4 Sport 3- en Bullet-reeksen!
NIEUW: BESCHERMD TEGEN DE ELEMENTEN
We hebben een nieuwe tandwielkap op de nieuwe, aan de achterkant gemonteerde versnellingsbak geïnstalleerd om deze uiterst belangrijke bewegende delen te beschermen tegen stof en vuil. Bovendien hebben we niet alleen de hoes transparant gemaakt, zodat je de interne werking in de gaten kunt houden, maar we hebben ook een rubberen dop toegevoegd om gemakkelijke toegang tot de slipper clutch mogelijk te maken.
NIEUW: ROBUUSTE EN KLARE LOOPKLEDING!
Als we zeggen dat dit de zwaarste Jumpshot ooit is, maken we geen grapje! Niet alleen gaan we voor volledig metaal voor de transmissietandwielen en het differentieel, we hebben ook de versnellingsbak opnieuw ontworpen met kracht en veerkracht als kern en zelfs een metalen motormontageplaatinzetstuk om ervoor te zorgen dat al dit FLUX-vermogen maximaal wordt geleverd.
BESCHERMDE ELEKTRONICA
Dankzij een reeks extra duurzame kenmerken kun je met de Jumpshot ST FLUX rijden in omstandigheden variërend van droog en stoffig tot nat en modderig! De elektronische snelheidsregelaar is volledig waterdicht en de stuurservo is waterbestendig – beide worden ook beschermd door hun positie in het chassis zelf, dus er is heel weinig dat ze kan beïnvloeden. De ontvanger is bovendien volledig waterdicht en zit in een beschermdoos, net als de batterij aan de onderkant van het chassis.
BATTERIJDEUR MET ONDER TOEGANG
De Jumpshot ST is voorzien van een scharnierende batterijklep onder het chassis, zodat u de behuizing niet hoeft te verwijderen om de batterijpakketten te vervangen. Rijden met je vrienden was nog nooit zo eenvoudig! De batterijklep is vastgezet met een metalen clip en dankzij de ribbels over de volledige lengte kan deze functioneren als chassisskidplate. De Jumpshot ST FLUX past gemakkelijk op alle populaire batterijformaten, van 6- en 7-cel platte NiMH-packs en zelfs 2S- en 3S LiPo-packs!
In de fabriek gebouwde Ready To Run 2WD-stadiontruck
NIEUW! Metalen transmissietandwielen bovenaan en midden
NIEUW! Herzien tandprofiel voor verbeterde tandwieloverbrenging en lagere rolweerstand
NIEUW! Metalen differentieel – Afgedicht, met olie gevuld tandwielontwerp met 4 kegels
NIEUW! Volledig gesloten tandwielafdekking met rubberen dop voor toegang tot de slipkoppeling
NIEUW! Achterste versnellingsbak met metalen inzetstuk voor motormontageplaat
Robuust aluminium TVP-chassisontwerp
Batterijdoos past op 6- of 7-cel NiMH-stickpacks in platte stijl en 2S- en 3S LiPo-packs
Batterij gemakkelijk toegankelijk vanaf de onderkant van het chassis
NIEUW! FLUX MMH-4000-motor en FLUX EMH-3S ESC
Gesloten ontvangerbox
2,4 GHz radiosysteem
Met olie gevulde schokdempers
Ontwerp met dubbele wishbone-ophanging
Stevige carrosseriesteunen
Standaard wielfitting met 12 mm zeskantnaaf
Body in pick-uptruckstijl met de nieuwste HPI-graphics
Grote terreinbanden
Zilverkleurige 6-spaaks velgen
1/10th 2WD Electric Short Course Truck
Specificaties:
Lengte: 560 mm
Breedte: 295 mm
Hoogte: 205 mm
Wielbasis: 335 mm
Gewicht: 1,85 kg
WAT HEB JE NODIG OM TE KUNNEN RIJDEN:
4 x AA-batterijen voor zender
1x 6- of 7-cels NiMH-stickpakket in platte stijl of 2S LiPo-pakket met T-plug – HPI adviseert #160160 2S LiPo
Acculader voor autoaccu
Reactor 600 Lader hpi160238
Reactor 200 Lader hpi118051
In het mapje aanbevelingen staan de accu,s en laders die geschikt zijn voor dit model.
Bekijk alle producten van HPI Racing hier